fredag, december 12

12: En bild från i somras som väcker din sommarlängtan


Juli i år var så himla varm! Trots att jag jobbade nästan hela månaden så var vi ute med båten flera gånger på veckodagarna. Veckan som den här bilden är tagen på var extrem. Vi seglade måndag, tisdag och onsdag och just den här dagen mötte vi upp mamma, pappa och Jakob med deras båt. Det var sinnessjukt varmt, vi var tvugna att bada hela tiden och när vi skulle äta middag så fick vi leta efter en klippa som det fläktade på för att inte smälla av. Alltså motsats mot alltid annars. Och det här var alltså vid femtiden, när man annars brukar få ta på sig en t-shirt åtminstone.

Så, det är det här jag längtar efter med sommaren, sol och värme och segling varenda dag!

Detta är en del av Emily Dahls bloggjulkalender! Varje dag har en egen rubrik på temat året som gått och man kan delta via sin egen blogg eller Instagram. Läs allt om hur du gör för att vara med själv här.

4 kommentarer:

  1. Så himla härligt det ser ut! Jag brukar vara en badkruka av rang men i somras badade jag flera gånger om dagen när det var som varmast. Hoppas verkligen på en repris nästa sommar, var ju hur underbart som helst för mig som annars är en riktig fryslort :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här! Havet här på västkusten var så varmt att man kunde simma liksom, händer ju annars inte!

      Radera
  2. Gudars så härligt! känns sjukt avlägset nu, men snaaaart är det sommar igen ;))

    SvaraRadera