torsdag, januari 14

En frukost, en onsdag och inte längre student

Frukost

Den här veckan har gått fort, redan torsdag! Och inspirationen går sådär. Hade tänkt visa alla roliga saker jag gjorde igår, men så glömde jag kameran hemma. Så det enda jag har från igår är en bild från frukosten, observera dock att jag äter egengroddade groddar, ändå en bedrift skulle jag säga. Resten av dagen var jag i alla fall och simmade med Elin och Åsa, samt hängde med dem på Condeco hela eftermiddagen. Simma ½ timme, fika 4 timmar, mycket rimligt. Efter det var jag och Ingemar på Sjöfartsmuseet och såg utställningen Amerikafeber, årets första date night. Ändå bra utnyttjat av min sista flexiga dag som student tycker jag. Och ja, jag pluggade lite på förmiddagen innan simningen. Idag har vi redovisat grupparbetet som vi gjort, så nu är jag inte student längre. Börjar ju till och med jobba imorgon, huur knäppt?

Till helgen har vi i alla fall styrt upp att fira sista biten jul, göra en uteutflykt med syskonbarnen (längtar så mycket efter att elda ute) och träffa Rickard och Jossan. Det blir tredje året i rad som vi "råkar" ses samma kväll som P3-guld. Alltså vi har råkat ses de två andra åren och nu bestämde vi att det blir en tradition.

Återkommer med lite mer fantasi inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar